loading...
هرچی بخوای
علی بازدید : 41 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

یک محقق ایرانی موفق به ساخت کوچک‌ترین میکروفون جهان که از آن در ساخت سمعک برای کم شنوایان استفاده می‌شود ،شد. آقای بهرام عزیزاله گنجی که عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می‌باشد توانسته این میکروفون بسیار ریز را با ابعاد ۰٫۵ میلی متر بسازد.از این نانو میکروفون می‌توان در صنعت پزشکی مانند ساخت سمعک و یا تشخیص صدای دقیق قلب جنین بهره برد.

worlds-tiniest-microphone

علی بازدید : 46 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)


نخستین تراشه بی سیم دنیا با قابلیت ارسال ۳۰ گیگابایت اطلاعات در ثانیه
شرکت ژاپنی Rohm تولیدکننده قطعات الکترونیکی، موفق به ساخت تراشه ای شده که برای نخستین بار می تواند سیگنال ها را به صورت بی سیم در طیف فرکانس تراهرتز جابجا کند.

علی بازدید : 56 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

جراحی آخرین راه علاج آنهاست؛ هرچند مشکلات اجتماعی شان، پیش و پس از عمل فرق چندانی نمی کند و مشکلات جسمانی عمل جراحی نیز تا آخر عمر دست از سرشان برنمی دارد، اغلب آنها به این کار اصرار دارند، چون در این صورت خیالشان راحت تر است و تکلیف خود را می دانند.

اختلال در هویت جنسی که به اختصار T.S نامیده می شود، تا اوایل قرن بیستم از لحاظ علمی تعریف نشده بود. کارشناسان معتقدند «ترانس سکشوالیته» یا تی‌اس یا جنسیت بینابین که امروزه در قالب غلطی مصطلح به آن اختلال دو جنسی می‌گویند، بیماری است مادرزادی که از ۳ یا ۴ سالگی نخستین علائم آن ظاهر می‌شود و در دوران بلوغ به اوج می‌رسد.و از هر ۱۰۰ هزار نفر ۷ نفر به آن مبتلا می شوند .
در کشور ما امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۳ با صدور فتوایی، عمل تغییر جنسیت را مجاز اعلام کرد، این فتوا در پی آنی صادر شد که مریم ملک آرا، یکی از ایرانیانی بود که تغییر جنسیت داد.
در همین زمینه با ترانه آرام نماینده این گروه گفت وگویی را انجام داده ایم. وی از مشکلات خود و دوستانش می گوید و بر فرهنگ سازی خانواده ها برای برخورد با این افراد تاکید دارد.

گفتگوی خواندنی با پسر ایرانی که تغییر جنسیت داده است+عکس

 

علی بازدید : 56 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 اگر خواسته باشیم حواشی که از شیث رضائی منتشر شده و اهالی فوتبال بدان واقفند را در کنار حواشی منتشر نشده او گذاشت کتابی حجیم از یک دهه فوتبال این بازیکن می توان به نگارش در آورد

 به گزارش  صراط محمد رضا راستگو در وبلاگ شخصی اش نوشت:

شیث رضائی، شیث رضائی و باز هم شیث رضائی و صد البته نام این بازیکن (که اگر در باره فوتبالش منصفانه قضاوت شود باید از نظر کیفیت فنی فوتبال او را در سطح بالای کشور دانست)، همراه نیست جز با حاشیه... اگر خواسته باشیم حواشی که از شیث رضائی منتشر شده و اهالی فوتبال بدان واقفند را در کنار حواشی منتشر نشده او گذاشت و در باره اش نوشت، شک نداشته باشید که کتابی حجیم از یک دهه فوتبال این بازیکن می توان به نگارش در آورد.http://www.sport.niksalehi.com/khabar/28179_2b64b3fd31f108914207753277c239ca10a99b22.jpg

علی بازدید : 45 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)



 

دو ستاره پرتغالي و آرژانتيني رئال مادريد و بارسلونا به بهانه‌هاي مختلف با هم مقايسه مي‌شوند و اين بار نحوه گذراندن تعطيلات اين دو ستاره فوتبال خارج از مستطيل سبز زير ذره‌بين رسانه‌ها قرار گرفته است.

علی بازدید : 52 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است...

علی بازدید : 59 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 شرکت گوگل که تا سال ۲۰۰۸ میلادی وارد بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی نشده بود، هم‌اکنون به واسطه ابزار محبوب و معروف کروم عنوان تولیدکننده دومین مرورگر محبوب و کاربردی نزد کاربران جهانی را به خود اختصاص داده است.

علی بازدید : 61 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (1)

مهدي مهدوي‌کيا در حالي پس از 4742 روز به جمع سرخپوشان تهراني ملحق شد که با تحمل مشکلات و حاشيه‌هاي بسيار پس از دو سال به اين آرزوي بزرگش رسيد و بار ديگر پيراهن پرسپوليس را برتن خواهد کرد. 

 

   مهدی مهدوی‌کیا که متولد پنجم مرداد 1356 در شهرری است، فوتبالش را از تیم بانک ملی آغاز کرد. از علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران به عنوان یکی از مربیانی که مهدوی‌کیا را به فوتبال ایران معرفی کرد، یاد می‌کنند، او که مهدوی کیا را در بانک ملی کشف کرد و به سطح اول فوتبال ایران رساند.

علی بازدید : 55 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

فرودگاه پارو در قلب کوه های هیمالیا به جرات یکی از ترسناک ترین فرودگاه های جهان است. این فرودگاه دارای باندی به طول تنها یک هزار۹۶۴متر است . اطراف این فرودگاه را کوه های مرتفع به ارتفاع بیش از ۵ هزار ۵۰۰ متر احاطه کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، در فرودگاه “پارو” به علت شرایط خاص جغرافیایی فقط در روشنایی روز و دید کامل پرواز انجام می شود و نکته جالب این است که تنها ۸ نفر خلبان توانایی نشست و برخاست از این فرودگاه را داشته و فقط یک خط هوایی به این فرودگاه پرواز دارد

 

 در این فرودگاه فقط 8 خلبان اجازه فرود دارند!+عکس

علی بازدید : 62 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

 به گزارش فارس، در این هفته موشه کاتساو رئیس اسبق رژیم صهیونیستی به جرم تجاوز به کارمند زن خود روانه زندان شد.

اتمام سربازی دختران به شرط تجاوز فرمانده + عکس


در سه ماهه اخیر نیز گزارش‌هایی از رفتارهای زننده اخلاقی در ارتش در مطبوعات رژیم صهیونیستی منتشر شد که در نوع خود بی‌سابقه است.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 2,194